Höst

Höst brukar innebära nya tag och nya utmaningar. Denna hösten innebär förhoppningsvis ett par stora positiva förändringar för mig. Allt ansvar hänger på mig, så det känns lite nervöst. 

Hösten bjuder också på en del nya tv-serier och nya säsonger av gamla. Mina höjdpunkter just nu som jag ser när jag hinner är New Girl och The Walking Dead. Den sistnämnda är så ofantligt spännande så man nästan blir yr. Har följt det från början och ska inte säga att jag inte var väldigt skeptisk till hela zombie/apokalypsgrejen när vi tittade första gången. Men oj vilken story! Man är lika spänd och nyfiken om vad som ska hända även nu när det är säsong 3!


En annan serie jag kan tipsa om men som inte går nu i höst är Orange is the New Black. Också sjukt fängslande (fyndigt..) och intressant. Man kan sträckkolla en säsong på en gång.. Det gjorde vi... Nu längtar jag både efter nästa säsong och att boken ska komma in på biblioteket så jag kan läsa den 😊 

Idag är det fredag!! (Hurra!!) Och nu är det dags för fyra sista timmarna på jobbet! Sen ska man hem och njuta av helgen!! På söndag kommer syster och Jacob! Ska bli kul att se dem innan de åker till utlandet. 

ia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0