Kanonhelg

Längesen jag skrev nu, men det känns som att tiden bara slukas bort. Var det inte nyss jul liksom?! Och nu är det tydligen snart maj månad..

Jag har i varje fall haft en fabulös helg nu den som var. Ja, åtminstone lördagen. F och jag åkte nämligen över till grannlandet i syd och besökte storstan. Snitsigt fixade vi iväg oss och hamnade på zoo! Superduper söta djur i allmänhet, men världens sötaste lille elefantunge som bara var några månader gammal! Hujedamej sicken fin dag vi hade där. Det enda som inte var kul var att jag blev jagad av en fjäril inne i "regnskogen". En jättestor blå fjäril som fladdrade runt som en galning efter mig. Varningens ord alla; ha inte en kornblå tröja på dig när du är där inne, det gillar tydligen den där fjärilen!! Lägger till en bild med ett kollage från lite olika saker vi såg, dock inte på fjärilen ;)

Efter zoo-besöket tog vi oss till mikkeler-bar och provade lite öl innan vi sedan beslutade oss för att insupa atmosfär och mat i kødbyen. Supertrevligt ställe blev det som hette Paté-Paté. Rekommenderas :)

Helhetsbetyget för dagen blir helt klart 5 av 5 möjliga! Ett litet minus bara för en envist ihängande huvudvärk som fortfarande inte ger med sig.. Jag gossar att boven i dramat är pollen, så FU pollenskit, låt mig vara!!

Kommande helger kommer också de bjuda på trevligheter värda att dokumenteras, så möjligheten finns ju att det kommer lite tätare uppdateringar här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0