Ghost?

Efter en skön helg av uppvilande och kraftsamling hemma hos mamma och pappa efter den hemska förkylningen är det nu jobbvecka igen. Lite seg och trött är jag nog allt fortfarande, men inte lika tung i huvudet..

På väg till tåget de senaste veckorna, även idag, har jag mött vem jag tror är min gamla svensklärare från högstadiet, Anna. Jag är inte helt säker, men det är väldigt likt. Funderar på om jag nästa gång jag ser henne säga hej och se om det är hon. Idag regnade det dock, så det var inte läge. Det är ju inte omöjligt menar jag att hon pendlar från K-na och jobbar i Lund?

Idag hälsar jag extra till lillasyster som är hemma och är sjuk. Hoppas du mår bättre snart!

Nu fick jag precis veta att tåget jag sitter på inte kommer gå dit det är tänkt.. Snällt att få veta det samtidigt som man kommer fram till den stationen som ska bli ny slutstation...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0