October snow

Snö i oktober?! Nja... Jag är nog inte helt nöjd. Som tur är var det ju inget som la sig. Då hade jag nog gråtit i morse.. Hoppas det inte är snö i Karlskrona i helgen! Tog nya vinterjackan på idag. Kan ju säga som så att den är ordentligt varm!! Jättebra :) fast jag kunde inte ha den på här inne på tåget.. Höll på att dö av värmeslag.

Idag är det ju uppenbarligen fredag igen, tiden går för j*vla fort rent ut sagt.. Fredagar är i alla fall den mest hetsiga dagen på jobbet. Det går i ett, så dagen går fort. Hoppas bara allt flyter på som det ska! Och alla måste hålla tummarna för att jag ska hinna köpa biljett och komma med tåg och byten och grejer ikväll!

Nu rullar vi snart in på oxie station.
Time to workie work work!

Ps. Bilden är från igår.. Innan snön kom och löven fortfarande var färgglada och fina, även om de flesta ramlat av nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0