Länge leve fredagen!

Åh, idag gör det inget att jag och F vaknade alldeles för sent så vi med nöd och näppe hann fixa oss i ordning och komma till jobbet i tid. Det gör inget att jag fick lite blekning på tröjan när jag la slingor på en kund. Det spelar ingen roll att jag fick hålla mig hela förmiddagen eftersom jag hade fullt med kunder och ingen paus. Det gör inget att jag hade en svår färg som sista moment för dagen så det var på picken att jag hann till tåget. Idag gör det ingenting att tåget är försenat och att killen som satte sig bredvid mig luktar som en blandning mellan blöt hund och humus... För idag är det fredag, nu är det helg, snart är jag hemma och snart kommer syster-yster och mami! Hurra! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0