Morgonstress

Vaknade i bra tid idag och allt gick som det skulle... Eller?? Jo, kom upp i bra tid.. Men hittade inte mina leggings trots aktivt letande, vilket slukade mycket tid och resulterade i att jag fick ta strumpbyxor istället. Och sen tre/fyra försök att få till nån slags frisyr. Tänkte då göra nån fläta. Men alltså... Det gick bara inte att få det snyggt. PANIK!!!!!! Stress-aggressionerna sprutade åt alla håll och Fredrik fick nog smaka på en skopa eller två av den tyvärr. Förlåt!

På väg till jobbet nu i alla fall. Verkar vara mindre än en tredjedel av de människor som vanligtvis jobbar som är på väg till jobbet. Jag är en av de som måste jobba idag. Inte supersugen om jag ska vara helt ärlig. Hade varit sååå skönt med en långhelg och myshäng med Fredrik som är ledig.
Åja, är inte så hemskt blir det säkert inte ändå! Det är åtminstone soligt idag, så kanske att det kan bli en fin promenad på lunchen. Alltid nån tröst. Och igår när vi var lediga båda två tog vi äntligen tag i att få ordning på vårt källarförråd(!). Nu vet man vart saker finns och vi kan stuva undan sånt som hittills tagit onödig plats i lägenheten. Skönt!!
Vi åkte med ett stort lass till tippen och fick ihop en hel låda som vi ska skänka bort också.

Lyssnar just på nån spotify-topplista som innehåller de mest lyssnade låtarna i Sverige.. De två senaste låtarna har varit mindre bra.. Lyssnar folk på riktigt på Mangemakers exempelvis? Kanske folk gör? Jag gillade det inte i alla fall!

Nej, nu ska jag sluta klaga här.
Längtar tills ikväll när jag kommer hem till Fredrik och HELG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0