Fräsch femåring fortfarande förälskad

Japp! Körsbärsträden blommar för fullt och solen skiner nästintill var dag.
I lördags firade jag och Fredrik 5-årsjubileum. Och ja, tiden går fort.

Dagen började med att han överraskade med frukost på balkongen. Scones i form av ett hjärta bjöds det på minsann!

På kvällen sen hade vi bokat bord på Hercules där vi avnjöt en trerätters middag med goda drycker till. Mycket trevligt och jättefint. Tack älskling för att du står ut med mig!

Just nu ligger jag på mage på en parkbänk och har lunch. Solen värmer på fint trots att det blåser rättså kallt. När vädret är så här är jag måttligt sugen på att jobba faktiskt.. Hade kunnat ligga här resten av dagen tror jag.. Men sånt finns det inte tid för!

Back to work, back to reality...
Ikväll är det storstädning på schemat där hemma! Nice ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0