Erase and rewind

Glöm allt jag sa om fogfärgen..
Idag arbetar vi med varmvatten och skurborste med att ta bort den igen. Det släpper nämligen när man spolar vatten på det... J*vla skitprodukt rent ut sagt! Så många timmars ogjort arbete med målning och nu också borttagning.
Just nu sitter jag och tjurar och tittar på EM. Jag tjurar alltså förstås inte över att det är konståknings-EM, utan för färgen. Sucki sucki.. Summan av kardemumman.. köp INTE fogfärg om ni har tänkt använda det i kök eler badrum!

NU ska Pluschenko åka dock! Därför kan jag inte skriva mer nu...
Hej hopp!

ia

Kommentarer
Postat av: Pappelappa

Gå till en riktig färgbutik istället för Biltema. Dom kan hjälpa dig. Det viktiga innan är rengöringen.

Pappa

2012-01-29 @ 20:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0