"I'm so happy I'm so glad that I've got you"

Var en snabbvisit i Karlskrona i helgen och hälsade på familjen. Ja, alla utom C som var i Kalmar och var duktig och pluggade. Jag hann med en liten sväng på isen, vilket verkligen var jätteroligt och gav mersmak, men även lite svullna fötter.. Jag ångrar bara att jag aldrig gjorde någon himmelspiruett.. Får bli nästa gång!

Jag är också jätteglad för de fina kläderna jag fick av mamma! Tack!
Och tack min fina lilla familj för att ni är så fina och att ni finns!

Tänkte att jag skulle visat genom bilder, men jag hittar bara en av alla grejer jag fick..
Här är den i alla fall:



Får se om jag hittar bild på det andra.. annars får jag kanske ta egna.. vi får se!
Nu jobbar vi oss igenom en vecka till! Men först ska jag sova lite! God natt!

 

ia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0