When autumn falls

Idag känns det RIKTIGT höstligt ute. Mörkt, ösregn och åska.. F och jag diskuterade i morse om det verkligen brukar vara så här mörkt redan nu i augusti? Man minns ju aldrig hur det var förra året...

Att hösten är på väg känns både bra och dåligt för min del. Visst är det ju mysigt att krypa upp i soffan under en filt och läsa, tända ljus och höra regnet piska på rutan. MEN att vara kroniskt trött, gå hemifrån när det är mörkt och komma hem när det är mörkt, tvingas sätta ner fötterna på ett kallt golv på morgonen.. Nej, den biten hade jag gärna hoppat över faktiskt. Värst är tröttheten!

Nu är jag på väg till jobbet och tåget är hittills i tid! Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0