Mmmm... Måndag

Måndag igen då.. Första veckan efter semestern var väl helt okej..
Man var väl kanske inte supermotiverad när man skulle börja efter den sköna ledigheten, men det gick an..
Denna veckan börjar ju idag. Känns rätt bra ändå. Det är nog för att jag vet att syster yster kommer på fredag.
Jag längtar massamassamassa!!
Semestern firades i varje fall med en roadtrip. Vi körde västkust till östkust kan man säga...
Stoppen var: Falkenberg, Göteborg, Strömstad, Borghamn/Gränna och Borgholm.
Med mellanstatopner till exempel i Ullared, Grebbestad, Ruda Karlstad, Jönköping.
Tänkte lägga in några bilder här, men det strilar med mobilversionen av bloggsidan.. Så får bli en annan dag, eller ikväll kanske till och med :)
Mycket trevligt var det. Det vi lärde oss var att vi inte ska ha så många delmål nästa gång...
Det blev rätt mycket bilkörning...
Efter semestern har saker och ting hunnit vara både uppåt och neråt.
Det deppiga behöver jag ju inte belasta eventuella läsare med, men jag kan dela med mig av en kul grej!
Det är nämligen så att vi har köpt en ny dammsugare, vilket vi var i stort behov av. Den är verkligen superbra! Dessutom fick vi den för halva priset genom en kampanj på Elgiganten. Wei! Så nu dammsuger jag varje dag, eftersom det verkligen blir rent!
Nu är jag snart framme på jobbet...
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0