Tiden smyger sig på... Eller snarare springer

I morse när jag satt på tåget och tänkte gick det upp för mig att det är fyra år sen jag tog studenten... Helt sjukt. Det känns både som att det var mycket längre sen och väldigt avlägset.. Men också som om det var förra veckan. Och så många av de som gick i klassen som jag verkligen inte har en aning om vad de gör. Vissa har jag någorlunda koll på, men det var ju ändå några stycken som gick i klassen.

Well, tiden går och vi med den.
Jag lever nu i alla fall och nu ska jag äta lunch!!

Ikväll ska jag träffa Sofia och chilla förhoppningsvis i solen. Det var bara sisådär sju år sen då som hon och jag gick i samma klass... Hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0