Hurra, det är fredag!!

Efter en skön påsk hemma hos föräldrarna innehållande både mys, god mat, god sömn och till och med ett litet bebisnyp har jag nu jobbat första veckan. Lite trögt, men ändå helt okej måste jag säga!

Idag har jag två stora färgbehandlingar på schemat varav en är avklarad med fint resultat.

I helgen är jag ensam eftersom F är i Bryssel med en kompis. Kommer nog kännas tomt. Men jag brukar kunna fylla dagarna ändå! Lite tvätt och garderobsstädning hade jag bland annat tänkt hinna med. Jag hade också supertur och fick tid för massage på söndag!! Bye bye bad back!!

Japp, Då var det dags för resten av jobbdagen. Sen ska jag hem, handla och bara ha myskväll ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0