Heja heja!

Har haft en sjukt effektiv dag enligt mig själv. Hunnit med massor och tycker att trots att dagen gick fort har den på nåt sätt innehållit mycket. Mycket egentid framförallt!

Just nu har jag häntat det sista i tvättstugan och beslutat att ta kväll.
Badet håller på att fyllas upp och så snart det är klar ska jag minsann hoppa ner i plurret, lyssna på John Mayer och bara mysa! - Skön och lugn lördagskväll.

Imorgon är det först möte på förmiddagen och sen massage!! Ska bli sååå skönt (hoppas jag)!

Till sist, en liten hälsning till syster som är i Göteborg och tittar på team vm:
Hoppas du har det roligt och njuter av fin åkning! Shoppa lugnt imorgon!!

Sayonara, nu tänker jag ta mig ett dopp!


Kommentarer
Postat av: Nethe

Det var helt sjukt coolt ia! Ångrar inte alls att jag följde med och team Surprise vann!! Du måste se teamåkning på riktigt någon gång du med :) något av det häftigaste jag varit med om! Puss

2012-04-16 @ 12:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0