Snurrsnurr

Idag är både F och jag hemma. Han för att han förmodligen har dragit på sig en riktigt dålig maginfluensa och mest bor inne vid toaletten. Jag för att jag är lite yr i huvudet sedan igår när jag fick ett skåp nedramlande in i det.

Jag var nämligen med om en spännande sak igår när jag var på jobbet. Jag hade precis städat och donat med min plats så det blev rent och snyggt. Så va jag varm och törstig så jag tänkte att jag skulle ta ett glas vatten i köket. Jag öppnar skåpet och "KRASHELIBANGPANGPANG" sa det och skåpet ramlade rakt ner/ut på mig, träffade först min skalle innan jag fångade det i mina armar.

Idag har jag ont i huvudet och i armen, men jag är glad att jag har så pass snabba reflexer som jag har annars hade jag säkert haft både hjärnskakning och diverse glasbitar i mig idag istället.. minst! Lite läskigt var det allt och M och hennes kund blev helt förskräckta bara över ljudet när allt porslin rasade ner i golvet. En berättelse till att lägga till i mitt lilla minne. Hoppas bara att yrseln går över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0