Sådärja

Då var håret fixat, ja, nej fixat är inte riktigt rätt ord, men räddat så långt det går. Det är kort kan jag meddela alla om. Inte alls vad jag hade väntat mig när jag för två dagar sen hade 15 cm längre än jag har nu på ett ungefär.. Jag kommer må dåligt över håret ett tag, men det är inget att göra. Nacken gick inte att ordna riktigt snyggt, men det får vara så tills det har vuxit lite mer. Tack min ädla riddare i nöden för att du kunde ställa upp i morse! Det var en extra bonus att komma dit och se hennes roliga barn och fyra små två veckor unga kattungar!! Hur söta som helst! 
F och jag har precis kommit hem från ICA och ska fixa lite smarrigt käk. Ikväll kommer Per över och äter fondue med oss, ska bli himlans trevligt! Men nu ska vi sitta en stund på trappan och inmundiga varsitt glas bubbel. F ska nog även sörpla i sig ett ostron han köpte.. Jag hoppar över. Enligt min åsikt smakar ostron mest som en kallsup..
Tycker ni om ostron?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har aldrig provat, men din beskrivning låter väldigt trolig!

2011-05-21 @ 19:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0