Hårig frisör?

Jag fick en fråga för ett tag sen om det stämmer att frisörer ibland får hårstrån som "ploppar" ut lite här och var ur huden, som då inte är deras egna. Och ja! Inte för att jag faktiskt har märkt det innan, men idag hände det! Tidigare har jag bara blivit "stucken" av hårstråna. Ungefär som när man får en tagg eller speta eller liknande i sig, så får man liksom pilla ut det. Men idag märkte jag att det kliade på armen och det hjälpte inte att klia en gång, så jag tittade närmre och där! Där satt det ett mörkt litet hårstrå!! Såg ut lite som en typ kaktustagg tagg faktiskt. Och när jag sedan drog ut det var det två gånger så långt som detn biten som stack ut från början! BLÄ!!
Nu måste jag gå och duscha efter denna traumatiska upplevelse! Rysfaktor 10 av 10!!

Kommentarer
Postat av: Calle

Var det måntro min fråga? Det är nog lika bra att vänja dig lillsyrran. Lär visst vara vanligt i branschen. Btw, tusen tack för födelsedagspresenten!

2011-05-17 @ 20:51:59
Postat av: Nina Lönedal

OMG! for real?!

2011-05-17 @ 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0