Glasses!

Wiho! Igår fick jag hem mina glasögon igen efter en sväng hos bytaglasen.se. De känns bra, men det känns nästan som att de är för skarpa. Jag frågade dem om det avr normalt att det kändes så och det var det. Tydligen var det till och med väldigt vanligt att närsynta kände så när de fick nya glas och det lär ju bara vara ännu värre i och med att jag enbart har haft linser under typ fem års tid och nästan aldrig ens anvnänt mina glasögon. Det märktes eftersom när jag väl behövde ha dm så var de inte tillräckligt starka.. ingen större mening att ha dem alltså. Därav nya snygga bågs med nya starkare glas! Ska se om jag kan pilla in en bild sen, just nu har jag ingen kamera i närheten och så har jag dessutom linserna på mig...

I övrigt har jag uppmärksammat att jag är väldigt dålig på att skriva i min blogg. Det får jag minsann ändra på tycker jag! Men innan jag påbörjar det arbetet måste jag dock ta och fixa lite lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0