Beslut

Så var det avgjort. Riddaren i nöden hjälper mig imorgon bitti! Så länge får jag göra en provisorisk uppsättning för att inbilla mig att det ser bättre ut så jag står ut tills dess. En pärla är vad hon är!
Nu ska jag äta frukost/lunch/nåt, eftersom jag inte har haft ro att göra det tidigare. Jag har sovit otroligt dåligt i natt. Jag kan inte komma ihåg om jag har drömt något speciellt eller så. Men jag har vaknat mycket och varit allmänt orolig. Kanske beror det på det där himla håret jag nu har.. eller så kanske det har varit massa liv ute på gatan, vad vet jag..?
Well well, då är det väl äta, färdigställande av städning och sen jobb som gäller antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0