Salongstankar

Sitter på salongen och har det rätt tråkigt för tillfället. Solen har nästan gått ner och jag är riktigt trött.
Idag vaknade jag med halsont och den har inte riktigt velat ge sig trots te och allt vad det är.
För tilfället sitter jag och funderar på vad jag ska laga för mat när jag kommer hem ikväll. Jag funderar även på om jag ska köpa mig en ny väska till helgen. Jag tycker att den jag alltid har haft är så tråkig och gammal. Det hade varit nice att uppgradera sig lite. Nu när jag inte har någon ny klänning så får man väl piffa på annat sätt.
Dock har jag lite panik över min dekoration som jag håller på med till klänningen. Jag får verkligen inte till de små "slangarna" som ska hänga ner från den. Eller rättare sagt så kan jag inte vända dem. Vi får se hur jag ska lösa det om jag inte får till det..

Idag har jag faktiskt haft en bättre dag om man ska kalla det så. En klipp+färg och två drop-in klipp.
Imorgon kommer F och A och ska klippa. A ska även slinga sig :)
Alla vill bli fina till balen på lördag, det är bra för mig (höhö).

På lördag är det uppsättningsdag. Jag har två tider kvar om någon vill ha en tid, först till kvarn!

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0