Släckt och låst

Vet inte om ni har suttit och undrat om hur det gick med branden, men den är iaf släkt sedan länge. Det var isolering av någon slags frigolitsort uppe på taket som brann. Här kan ni läsa om det och se lite fräcka bilder.

Idag skulle jag ut och ordna med lite ärenden och stressade ut ur huset. Ytterdörren här efter "utehallen" har snäpplås och ja.. det säger kanske sig självt vad som hände. Jag hade vridit om nyckeln i innerdörrens lås och skyndade mig ut, smäckte igen dörren och så satt nyckeln kvar där inne.. Wehey.. NOT! Så jag fick döda ett par timmar i stan innan jag blev räddad av familjen M som som tur är är i Lund just nu!

Ikväll har jag varit och tränat. Det skulle varit dansaerobic, men det blev latino-nånting istället. Men det var kul ändå!
Igår körde jag gym, ben och armar. Det är sjukt skönt med träningsvärk!

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0