"Smakar vår och äldre herre, sju tusen solar!"

Igår kväll var F och jag på bio och såg Super 8. Den var bra, men inte så bra som jag hade föreställt mig.
Jag hade liksom förväntat mig att den skulle vara snäppet läskigare, snäppet mer spännande och ja, bara snäppet mer.
Men.. den hade trots allt lite av allt; spänning, humor, kärlek, lite sorgligt och lite lyckligt samt att Stephen Spielberg regisserade. Kan ju egentlgen inte bli så fel då eller? Jag tycker den är väl värd att se. Ska vi köra solar kanske som Herr Frithiofsson? I så fall ger jag den 3,5 solar av 5. Klart över medel, men inte bland det bästa jag har sett med andra ord.



Ikväll har vi varit över hos F och Y som ska flytta till Amerikatt om ett par dagar. Känns lite konstigt att folk börljar flyga iväg från Lunds trygga bo, men det är livets gång. De kommer tillbaka om ett år som det ser ut just nu i alla fall, så det är ju inte alltför illa. Kanske att jag och F kan ta oss ett besök också någon gång under året. Såvida jag hittar ett nytt jobb vill säga, annars blir det inte mycket åkt.. I alla fall F och Y, vi kommer sakna deeptalks och vinprovningar med er under året! Hoppas ni får det bra där borta i det stora landet i väst!

Nej, nu ska jag allt skeda min mysiga sömntuta här bredvid och sova lite jag också!

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0