Uppe innan tuppen

Jag vaknade av mig själv klockan sex i morse, vilket verkligen aldrig händer.. Jag kunde verkligen inte somna om, så jag gick upp och hämtade in tidningen och gjorde en kopp te. Jag är ju dock rätt trött får jag erkänna, men inte tillräckligt för att sova och nu börjar ju klockan bli rätt mycket ändå. Nej, jag får väl ta och byta om från pyjamasen snart och göra något produktivt av dagen. Jag är ledig idag och det är jätteskönt. Efter helgen som har varit behöver jag denna dagen som "omställning".. Kan avslöja så mycket som att dagens tidiga uppvaknande "kan" bero på lördagens väldigt långa natt. Det var mer än ljust ute när F och jag väl var hemma och gick och la oss. Mycket trevlig kväll dock får jag säga! Nej.. Nu ska jag lyfta på rumpan och göra något av dagen!



ia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0