Kusin vitamin

Kom nyss hem efter en dag i Oxie som började med en intervju och fortsatte med att träffa kusinen och hans familj som bor jättenära där jag var på intervjun. En supertrevlig dag med massa gott i magen! Fika x2, först med scones och sedan med sommarwienerbröd (vanliga goda wienerbröd fast med jordgubbar i mitten också!! Mumsfilibabba!).

Vi avslutade dagen med att åka till Nova Lund. Vi gick några varv och kollade lite, men det blev inte så värst mycket shopping. Det var mest mysigt att bara gå omkring där inne och plocka upp lite grejer som blev utkastade ur vagnen då och då ;) En blus blev köpt dock och det var Anna som köpte den. Jättesöt var den! Sedan åt vi där innan jag blev skjutsad hem. Kan ni tänka er vilken service?! Superkul att träffa dem allihop. Det var väldigt längesen!
Och nu är jag helt mätt för en hel vecka framöver tror jag.. helt perfekt!

Nu väntar jag på att Fredrik ska komma hem, sen ska vi gå och träna. Jag ska se om stället han tränar på även kan vara nåt för mig. Vi har en kupong som gör att jag får provträna en vecka gratis där i alla fall. Guldläge tycker jag som inte har något gymkort just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0