Farbror Doktorn

Idag har jag varit hos en ortoped för att titta på min vänsterfot som har börjat strula lite för mig.
Han lugnade mig dock och sa att det skulle dröja väldigt länge innan man gör nåt åt den om det ens kommer behövas. Jag skulle fixa inlägg som förebyggande syfte bara. Så det har jag gjort nu. Billiga var de inte, men det är väl sånt man får ta antar jag! Jag vill ju gärna att mina fötter förblir normala! Sånna här snygga är det:

Tur att de inte syns när man använder dem ;) De ligger nu i mina converse som doktorn sa så här om: "Ja, alla ungdomar ska ju ha såna här nu för tiden.. De är inte uppbyggda det minsta, helt platta, rena döden för den som går och står mycket i dem och använder dem för ofta". Yes! tänkte jag.. jag pajar mina fötter.. Så gick jag och fixade inlägg och det känns faktiskt väldigt bra. Birkenstock är det, riktiga grjer vettni! De har stöd för fotvalvet och puttar även upp den främre trampdynan lite, vilket fixar till mina tår! Superbt!

Nu kommer snart PP hit så ska jag klippa honom. Igår kväll var O här och blev klippt också. Det är så trevligt att vännerna även är mina trogna kunder! :) Vad jag ska göra senare i eftermiddag har jag inte riktigt planerat ännu. F är i Göteborg hela dagen och kommer inte hem förrän ikväll, så jag får underhålla mig själv. Ja, vi får väl se!

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0