Ropa aldrig hej..

När man tror att allting som kan gå fel har gått fel.. det är då verkligen allt går fel.
Just nu är det mycket..
Idag har jag stora aggressioner gentemot posten. Mest kvinnan som stod bakom disken som var både otrevlig och omöjlig, men även deras ibland helt sjuka regler om saker och ting. Allting var solklart, men fel namn stod överst på paketet och då fick jag inte ta det med mig. Kruxet är ju att personen som står överst inte bor i Sverige.. fullmakt hit och fullmakt dit.. Ett paket fick jag i alla fall hämta ut.. Öppnar det och inser att de skickat fel storlek på skenor, för stora för de kängorna jag har en kundbeställning på.
Helst sjukt störande eftersom kunden väntat länge och behöver ha skridskorna klara innan lördag...
Nu får vi väl se hur det blir med det. Hon fick skicka nya till mig i varje fall.
Gör om gör rätt.

AAAAAARRRHHHHHHHWHWHWH!!!!!

Nu har jag "lunch" i 15 minuter till.. Sjukt stressad och helt disträ är jag idag.
Kanske inte så konstigt.
Det snurrar i min skalle..

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0