Långfrukost

I morse var jag och signade kontrakt i Oxie. På vägen dit kom jag på att min uteblivna frukost kanske kunde delas med kusinen som bor där och hans familj. Sagt och gjort. Efter rekande med dem köpte jag frallor och gick dit.
Vi käkade och drack kaffe, sedan blev det liksom att jag blev kvar. Vi gick sen över till min faster och hennes man som bor i huset intill och där var även den andra kusinen. Mer fika och så blev jag kvar ännu längre. Det ösregnade verkligen, så motivationen att gå ut och ta sig till tåg/buss var låååångt bort. Mycket trevligt att träffa alla må jag säga! Jag blev sedan skjutsad till Nova där F skulle köpa en pressenning som han ska ha över parasollet i helgen när han ska ha "korvfest" dvs. grabbkväll på innergården. han täkte grilla, men såg att vädret inte bjuder på nåt speciellt kul, så han får helt enkelt regntäta..

Just nu är jag sjukligt trött. Skulle inte bangat att ta på mig pyjamas och gosa ner mig i sängen.. Först måste vi få i oss lite mat här dock. Har bara ätit en fralla och kakor idag... inge bra. Man får lite ont i huvet.
Kanske är en bra film på tv ikväll? Hade ju passat bra i detta vädret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0