Helgresumé

Ingenting är helt klart ännu, men nästan.. och det betyder att jag nästan helt klart (har inte skrivit kontrakt än) har en traineetjänst på klippstället i Oxie! Idag har jag dock en "fixidonardag" och ordnar med lite saker här hemma.
Jag har fått hem mina grejer från Nelly.com nu. Superfin var klänningen och jag är jättenöjd. Skorna var över all förväntan och hur sköna som helst! Såhär ser de ut:


Helgen har varit jättebra. I torsdags var vi bjudna till M och J som bjöd på middag. Supertrevligt var det, möjligen lite för mycket vin för mitt eget bästa bara.. På fredagen sedan fyllde F 24 år och hans bror och tjej kom hit och åt middag. Mycket trevligt! F fick en bok av mig som heter "Kött" och är skriven av Håkan Fällman. Den ska tydligen vara jättebra. Inen kokbok sådär, utan mer infomration och tips om kött om jag har förstått det rätt. Av C fick han en annan bok som han har nskat sig hur länge som helst, nämligen "Det naturliga köket" av Mathias Dahlgren.
Det bästa var att han blev så glad tycker jag. K hade också tagit med en liten rolig present som hon hade hittat på Sjöbo marknad. Det var en liten konformad plastgrej som man kunde "vässa" grönsaker med så man fick spiralformade små skivor. Alla fick en bit spiralgurka till middagen. På lördagen sedan hade F besämt sig för att ha lite födelsedagskalas och bjöd hit några kompisar. Vi satt ute hela kvällen och hade jättetur med vädret! Superlyckat blev det! Nu ska jag pilla i mig lite av resterna som blev över i lördags som lunch, för det har jag inte hunnit ännu. Snart är det dags att hänga maskin nr 2 av dagens tvättprojekt. Det återkommer jag kanske om lite senare.. Det är mer eller mindre ett dagsprojekt nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0