Big days

I måndags var jag i Oxie som ligger utanför Malmö för att ordna med lite eventuella jobbchanser. Det ledde till att jag får komma en gång till, vilket är redan imorgon. Det är verkligen jättekul tycker jag och jag hoppas att alla håller tummarna för att det slutar bra för mig! Även måndag i nästa vecka blir spännande, men det har jag inte riktigt hunnit tänka på än eftersom jag har en del annat att fokusera på innan dess.. (men thank god för att det äntligen börjar släppa lite!!)
På fredag fyller F år och på lördag ska vi ha lite kalas för honom här hemma. Ska bli skoj!
Och på tal om något helt annat.. Jag klickade precis hem en supersöt klänning från Nelly.com som jag kanske kan ha på festen, vi får se!
Egentligen hade jag beställt denna för två veckor sedan, men de skickade fel klänning till mig och sen var den rätta slut på lagret tills idag när den äntligen hade kommit in igen. Det har varit supersmidigt med allt tycker jag, trots felleveransen och de kompenserade felet direkt med att ge mig ja, vad ska man säga.. "tillgodo-pengar"(?).
Jag passade på att klicka hem ett par sandaler och ett par örhängen från pilgrim också. Löjligt billiga var de, bara 35 spänn och så enkla och snygga! Precis såna jag trivs med. Jag har ju inte haft hål så länge, så jag har inte hunnit prova så mycket olika grejer än egentligen, så jag kanske inte borde säga nåt.. Men hittills känner jag att för stora och dinglande grejer inte orkas med till vardags!

Så här ser klänningen ut!

Well, nu ska jag sova så jag inte svimmar imorgon. Jag måste gå upp rätt så tidigt för att ta mig med diverse fordon mot Oxie. Sayonara!

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0