One week

En vecka gjord på salongen.
Saker och ting rullar på, men det är rätt så segt stundom..
Därför har jag bestämt mig för att se om det finns någonting som jag akn hoppa på och plugga.
Har hittat en kurs i släktforskning och en i svenska som verkar rätt chill. Båda är på 7,5hp, så jag behöver båda för att kunna få CSN.. Därför håller jag alla tummar och tår för att det ska gå!!

Idag köpte jag en tidning för att få lite inspiration. Jag känner att jag har tappat mycket av den varan sen skolan, då man var mitt uppe i sin kreativitet. Jag har bara hunnit snabbläddra än så länge, men den komer nog vara till hjälp. Sen kan jag ha den i salongen för kundernas skull sen också :)


Jag är nöjd ändå med hur skönt det har varit i veckan. Trodde att jag skulle vara mycket mer nervös och ha svårt för att få igång "kallpratet" som man var så van vid innan, men det har inte varit några problem alls! Jag saknar dock att göra slingor (tro det eller ej!) och så hade jag velat ha lite mer kunder inbokade om dagarna. Men sånt kommer väl!
(Boka tid hos ia på: 0735-085938, eller kom in på drop-in! Just nu 10% på alla behandlingar hos mig!)

Imorgon ska jag och Fredrik promenera ut till Nova och gå en sväng där. Ska bli nice både att ut och promenera och att göra nåt som innebär att inte vara i huset tillsammans. Sedan att vi behöver städa och sådär är ju en annan femma.. Men det ska vi nog hinna med det också!

Nu är klockan alldeles för mycket. Jag fastnade här eftersom jag började söka efter tips på hur man kan fixa kundkartotek enkelt och gratis. Det är bra att ha nämligen. I annat fall får jag köpa mig en liten mapp och ha sånt i till en början. Kanske kan hitt nåt på Nova.. Sovdags nu i varje fall! Mannen här bredvid har redan somnat sött och är jättevarm och gosig. Därför tänkter jag gosa in mig bredvid honom nu och sova jag också!
God natt!

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0