Ge mig en kyss innan du går...

Håkan Hellström forever i mitt hjärta!
Det finns ränder som aldrig går ur sägs det. jag tror att i mitt fall finns Håkan som en rand från högstadie/gymnasietiden och kommer aldrig försvinna ur mig.
Jag kan erkänna att jag inte har hängt med så mycket i svängarna nu på de senaste två skivorna, men jag gjorde ett test och spelade lite av de gamla skivorna. Texterna sitter. De sitter minst lika bra som alla disneylåtar som jag råkar ha memorerat alla svenska texter till.. Fråga mig inte varför jag kan dem, har nog sett filmerna för många gånger.
Jag tycker dock inte att det är något dåligt. Brukar väl dock dra till sig rätt konstiga blickar när man sitte roch kan alla ord i Belle från skönheten och odjuret eller dansar och sjunger till snart är det jag som är kung från lejonkungen..

På tal om det så borde alla komma på Karlskrona ASK's vårshow den 10:e april!
Det är Skönheten och odjuret som tema och min söta syster ska spela Belle! :)

Jag sknar familjen mer än jag gjort på väldigt länge efter att jag åkte tillbaka hem hit därifrån.. Inte för att jag skulle vilja flytta hem igen, men det är liksom något tryggt som finns där hos dem och den lilla staden som känns bra. Samtidigt som jag inte skulle vilja bo där forever.. Det är mycket sällskapet och framförallt min syster jag saknar. Vi har alltid så kul ihop och är lika galna båda två. Trots åldersskillnaden har vi alltid tänkt likadatnt och gör det nu också. Vi kan utan att ha sagt någonting innan säga samma sak rakt ut från ingenstans och reagerar likadant på saker och ting. Samma humor och samma sjuka idéer. I love you sis!!
I varje fall är jag ännu en dag upp för sent.
Det är dock motigt att gå och lägga sig i den stora ensamma sängen.
Kom hem nu Fredrik!

Imorgon ska jag till Helsingborg och köpa frisörgrejer inför måndag. Jag ska även gå och ta bort stygnen från kinden. Ska bli skönt att kunna duscha normalt igen!!

Usch.. det var en reklam där en visslade nyss.. lät precis som när Fredrik brukar vissla  när han går i trappan..

Sovångest.. ja! :(

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0