Back to reality

Tillbaka i Lund och ensamhetens hus som jag just nu lever i.
Det ekar tomt här och känns lite kusligt om man jämför med mammas och pappas varma mysiga gosehus som jag för bara ett par timmar sedan befann mig i
Då had ejag legat i bäddsoffan nu och tittat på 2 och ½ män istället för att sitta här och fundera..

Imorgon ska jag till Malmö och få håret fixat hos Emma på Salong Cornetten!
Efter det ska jag till Lunds Nation och fixa håret på folket på GH4. Tydligen fanns det stora behov där borta.
Tänkte ge dem en sista "hemmaklippning", men sen måste de boka tid hos mig på salongen!!

Idag var jag med på annons i lokaltidningen. Artikeln blev fin tycker jag, helt OK!
Jag blir lite arg dock när jag ser en helsideannons två sidor innan där SKULT söker nya frisörer (betoning på pluralet där). Jag fattar verkligen inte hur man kan dissa sina utbildade elever på det sättet och inte ens kolla om det är någon som är i behov eller liknande. Nu är jag ju dock fast ett tag, but still.. Man vill ju gärna bli erbjuden i varje fall..

Fyndade gardintyg på AJ's idag. Ska sy dem i helgen och hänga upp i sovrummet. Våriga och fina är de!
Vi har inte hunnit packa ner julen ännu, så det är mitt stora projekt nu innan Fredrik o co kommer hem på lördag.
Tänkte att allt utom granen skulle vara borta då och utbytt mot vårig känsla!

Saknar mami och papi och Gnethus!
Det var mysigt att komma hem ett tag till er och ha det skönt.
Hoppas inte det dröjer alltför länge innan vi ses igen.
Tråkigt att det inte kan bli några längre besök fr.o.m. nu...
Puss på er familjen!!!

Wella well.. Nu måste jag sova.

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0