Trött

Blev inget slingat hår på mig idag. Däremot fick jag istället slinga en kund som blev superfin och nöjd. Det var första gången hon färgade håret och hon var lite nervös när hon kom, men hon blev snabbt lugn efter att vi hade pratat igenom och jag steg för stg förklarade vad vi skulle göra och hur. Vi lade tunna och ganska täta folieslingor i hela håret med blekning som resulterade i att hennes röda fina hår helt enkelt blev ljusare som hon ville, utan att det syntes att det var slingor. Superfint verkligen! Ungefär så som jag tänkte göra med mitt hår ju!
Får se när det finns tid till att fixa det bara. Jag har inte direkt någon brådska egentligen, mer än att jag vill få det gjort innan jag slutar. Sen vill jag ju helst inte gå runt med denna utväxten så länge till.

Nu är jag bara trött. Måst dock färdigställa skoluppgifter och skicka in innan jag kan sussa.
Åter till arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0