Regnrusk och tisdagstyst

Idag är det tyst och ensligt på stan, vilket innebär att ingen kommer hit.
Det regnar och är äckligt fuktigt och grått ute.
Jag är inte det insta sugen att sitta här just nu egentligen, men det är inte mycket att göra.
Jag har en bokad kund kl. 16.00, det är ju i alla fall ett litet ljus i mörkret.
Har i och för sig haft en nu innan också, som jag har klippt förut också.
Det är kul när de kommer tillbaka och vil klippa sig hos mig igen! Måste ju betyda att de är nöjda liksom?

När man inte har nåt att göra blir det mycket datortid. Jag borde skriva lite på uppgifterna jag har på kurserna, men jag orkar liksom inte. Ska göra det ikväll när jag har kommit hem och fixidonat lite.

Nu är det lågsäsong för skridskoförsäljningen. Dock har vi sålt ett par och ska säja ett annat par dyra skridskor som gör att det ändå komemr vara helt ok denna månaden. Ekonomin för salongsarbetet är ju sådär..

Jag blir inte kvar efter maj och kommer då med stor sannorlikhet jobba på Panduro i sommar. Säkra pengar, även om ingen kommer.. Dock lite tråkigt att inte jobba som frisör, för det är ju sjukt kul!
Men man kan inte stå och vantrivas på ett ställe och hela tiden känna att det inte går ihop. Man blir ju mentalt störd..

Jags er dock fram emot sommaren väldigt mycket. Första rycket blir sista april. Jag hoppas innerligt att vädret blir fint så vi kan sitta i parken och mysa!

Kommentarer
Postat av: Storebror

Syrran, det låter som om du borde flytta till något land där folk i allmänhet är mer håriga? =)

2011-04-19 @ 11:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0