Myshelg

I helgen har syster yster och Carl varit här och hälsat på. De kom sent i fredags kväll och vi inledde redan då helgens spelande med att spela geni. Carl vann, såklart och jag kom sist.... Fick BARA dåliga dumma sportfrågor som jag inte behövde ha för att få ihop min ruta ens. Typikskt.
På lördagen sen skulle både jag och Fredrik jobba så Nethe och Carl fick åka till Malmö på en shoppningrunda medans vi var på jobbet. När de sedan kom hem somnade de i soffan. De hade nog behövt sova lite längre den morgonen tror jag.
Kvällen spenderades sedan med kortspel av diverse sorter. Psycho, dam med korten nere och vändtia med blandade resultat kan jag ju säga :P

Idag sov vi lääänge och åt långfrukost. Sedan tittade vi lite på en dokumentär om Robyn på tvåan innan vi gick och fikade på Café D'Italia. Carl och jag tog kladdkaka som var superkladdig och god :)
Spelandet fortsatte sedan med "Med andra ord" som Fredrik och jag vann bäst av tre i!
Och nu har de åkt hem igen :(

Denna veckan som kommer är det kort vecka. Påskledigt mellan fredag och måndag! Såååå skönt att vara lite ledig under en längre period. I vanliga fall är ju bara söndagen helledig här. Får se vad jag hittar på för skoj på fredag.
På kvällen ska i alla fall jag och Fredrik på spex.

Det är spexklassikern Djinigs Khan som vi ska se och det ska bli superkul! Längesen vi var på spex nu.
Vi ska äta lite god middag och sedan gå på spexet och ha skoj. Sedan har jag inte riktigt bestämt mig än, men jag är lite sugen på att åka till Karlskrona en sväng igen i helgen och fira påsk med familjen. Fredrik var inte så sugen på att åka med dock, så jag får se. Han har verkligen massor att göra med skolan just nu och är precis i sluttampen med uppsats och grejer som inte är klart än men ska lämnas in alldeles för snart enligt honom.

Jag har bestämt mig för att jag borde fota lite mer också. Jag har inte tagit en enda bild sedan i somras och det finns inget förevigat som jag och Fredrik har gjort sedan dess.
Fredag kanske kan bli inledningen på detta, såvida jag inte hittar nåt mer kul som jag kan fota innan det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0