Karlskronahelg

Sitter på Hästö och dricker te vid datorn. Snart ska jag ta mig in till den så kallade "staun" för att försöka byta ett par skor samt gå till tandläkaren. Måste säga att jag ändå är lite nervös inför tandläkarbesöket.. man tycker väl att man är duktig och borstar som vanligt liksom, men saker och ting kan ju för'ndras i kroppen i övriga fall, så varför inte även i detta? I alla fall så har jag varit på besök här i Karlskorna sedan i lördags och det har avrit superskönt! En äkta paus där jag har glömt alla måsten som komemr kasta sig över mig så fort jag åker hem nu ikväll. Fick även med mig Fredrik som stannade två nätter, det är inte illa! Dock så kallade hans måsten på honom lite hårdare än mina, så han fick snällt åka hem igår istället. Jag däremot känner ingen brådska idag. Idag har jag "semester" (egentagen..) och tänker unna mig denna dagen! Jag ska starta nu genom att sno något snyggt ur min systers garderob, piffa till mig och ta bussen till stan! So long!

En gammal bild som påminner mig om Karlskrona (och hur blek jag är!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0