"Hurra, det är fredag!"

Fredagar är alltid sköna. Det är svårt att förklara varför egentligen, men man känner på något sätt att man kan slappna av lite och släppa jobb och annat. Idag ska jag dock städa hela huset, tvätta och förbereda inför imorgon. Jag har planerat hela veckan inför en pangkväll jag ska ge Fredrik och imorgon är det äntligen dags.
Jag har planerat allting, från meny till servett. Det enda som inte går att planera är tiden eftersom jag inte vet när han kommer hem från Tyskland än. Jag kommer dock få gå och handla allt idag. Och kanske till och med förbereda lite.
Det är SÅÅ svårt att inte berätta alltihop!
Jag är egentligen mest nervös inför inhandlandet av saker, men också lite över det jag ska göra imorgon.

Jag funderar på om jag ska påbörja handlandet redan nu faktiskt...
Det gör jag nog. Innan det är lunch och grejer om ska ätas och L ska iväg från salongen.

Jag lär nog skvallra lite om hur det tar sig under tiden..

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0