Hår

Sitter på jobbet och är hungrig.. Nackdelen med det hela är att jag inte har någon matlåda med mig.
Fördelen är dock att jag har nära hem. Men det hjäpler inte så mycket, för jag kan inte gå här ifrån. Eller kan kan jag väl, men det känns dumt.. Jag funderar på att kanske slinga håret istället. Har köpt en 9.13 som jag ska ha som slingor i det ljusa för att slippa få tusen liter utväxt hela tiden. Det är iofs bara jag som ser utväxten verkar de som, men ändå.
Igår var det till och med en som sa "vadå? Är inte det din egna hårfärg?" när jag berättade om en sjuk blekning jag använde en gång som gjorde ont så in i helsike att ha i huvet. Då tänkte jag; finns det ens folk som har denna hårfärgen? Kanske, kanske inte, men det måste ändå vara ovanligt.
I alla fall så är det en 10.21 jag har i huvet, som är lagd på helblekt hår. Det är fint, men nu är jag dock trött på det. Därför ska jag göra det lite mer likt mitt egna och hoppas på framförallt på att de ska se lite fylligare ut. Om det nu går... Jäkla feshår jag har. Jag funderar dock på hur jag ska göra med utväxten. Alltså om jag ska färga den innan jag lägger på slingorna så att slingorna läggs på samma grund eller om jag ska skita i det och lägga slingorna bara direkt. Jag tror det blir den sistnämnda. Mitt hår är ändå väldigt ljust i sig själv faktiskt..
Åh, ska nog se om inte M kan hjälpa mig med detta nu!
Får väl ta en före/efter-bild och lägga upp sen :) om det nu blir nåt idag vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0