Fix

Såhär sent borde man sova tycker man ju.. men nu fixar jag med bokningsblockssidor och allt möjligt annat som jag inte ska göra just nu egentligen, men ändå måste.
Var faktiskt ute och sprang innan idag. Det gick sådär.. tar nog typ.. tre år minst innan jag är back in buisyness - tyvärr!
För dåligt alltså.. Helt deprimerad blir man.

Inser att jag återigen har åsidosatt skolarbetet ännu en kväll. Så nu är det verkligen så att imorgon SKA jag göra de två uppgifterna. PUNKT!
Jag ska även tvätta och dammsuga. Gör jag inte det så ska jag få ett straff av något slag.. typ att jag måste gå upp kl. 06.00 i en vecka eler nåt..

Så.. nu ska jag klippa och skriva lite på mina bokningssidor och sen ska jag bannemig sova!
Trött som en gnu - yes I am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0