Måndag

Spillde just kaffe på tangentbordet.. vi fåt hoppas att det överlever!
Är nu hemma efter en helg i Karlskrona. Har haft det jättemysigt och verkligen tagit vara på all vila jag har kunnat få. Igår när jag åkte hem med tåget åkte jag dock på lite pyngel.. Vi behöver inte gå in på några detaljer men "1614" kan ju ta sig i asen! Hur kan en man få vara så bitter? Beror säkert på hans hängbuk, mantities och fula "hår"!
Det trevliga med resan var dock att när det var som drygast och jag satt och spelade omgång nummer sjuttio-elva av soduku på mobilen kommer J och letar efter toa på tåget. Då fick amn lite sällskap och någon att prata med. Pratningen tog inte slut när han gick tillbaka för att leta vidare efter toalett.. utan då fick en indier(?) fart på sin tunga och berättade allt om Sverige. Han hade varit i Sverige som utbytesstudent i ett år och skulle snart bli klar med studierna. Därför skulle han till Lund på något möte och hade tusen frågor till mig om staden.. Vi får väl se om han kommer till domkyrkan ;)

Just nu håller jag på med tvättning och ska snart duscha eftersom jag fryser något hysteriskt om fötterna.
Sedan har jag lite och fixa med i butiken bland annat.. Håller också tummarna för att det kommer paket från MP-skating idag som jag kan få plocka ut och ge till stampande kund!Vore tråkigt att behöva säga till dem att de inte har kommit ännu!

Wellwell, åter till arbetet!

ia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0