Jenka och tillbakablick

Förra veckan gick snabbt och var lite konstig tycker jag. Jag minns inte så mycket av vad jag gjorde med tiden egentligen utom att jag på onsdagen träffade A. som jag inte sett på hur många år sedan som helst. Vi brukade hänga i Nävragöl på somrarna och hitta på massa sjuka saker. Vi lärde exempelvis en liten tax hoppa över hinder en gång.. kanske borde kommit med i Guiness Rekordbok, who knows? I alla fall, vi träffades för att luncha och snackade lite. Mycket trevligt. Hon både pratade och skrattade likadant som när vi var små. Och så hade hon samma olikfärgade ögon. Däremot var hon väldigt mycket längre än jag mindes henne.. Inte så konstigt kanske :D haha!

Jobbade även jazz i fredags. Väldigt roligt gäng i köket måste jag säga och ösig sexa. Jättekul att träffa C. igen som har flyttat ifrån oss :( Blir alltid galen fest när hon är med! I övrigt blev det suddigare och suddigare innan jag sedan gick hem vid sådär fem nånting på morgonen.

Igår kom ägaren till huset vi bor i för att jobba lite och hjälpa till med flytten av butiken. Kul faktiskt att ses. Blir ju lite kosntigt att sköta en grej tillsammans och ah så långt avstånd emellan varandra. Knäppt att jag inte har träffat hans fru irl ens.. och det är hon som äger företaget! I alla fall..

Idag har jag varit en sväng på Nova. Mest för att kolla en väckarklocka på Mediamarkt som sedan inte ens fanns.. men även för att inhandla typ rengöringsmedel och sånt roligt på ÖB när jag ändå var där borta. Då hittade jag nåt fantastiskt! Jenkatugummi!!!! För 6 ynka kronor fick man 5 stycken! Både jag och F. har blåst bubblor så det small om det (bokstavligt talat!) hela eftermiddagen.
Nu är han i skolan dock.. och jag ska ha skridskokund om en halvtimme.

Börjar bli lite krasslig i halsen känner jag. Hoppas jag får behålla rösten!

Åja! Nu ska jag ta en kopp te så ajg är redo för skridskoprovning sen!

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0