Höst

Sommaren gick.. och arbetslös man stod. Suck hit och suck dit.
Nu verkar det dock äntligen hända någonting! Dock inte inom frisöryrket, men på annat håll.
Är i megabehov av pengar, så just nu får det vara som det är. Känns rätt gött ändå faktiskt!!
Vi får hoppas att L på salongen bestämmer sig snart också. Velig är hon.. ibland önskar jag att hon bara nekade från början.. men så får man ju inte säga!
Idag var jag inne i stan i Karlskrona och kikade en sväng eftersom jag var på sista besök hos ortodontin. Sista gången de kollar att man använder bettskenan flitigt och att tänderna är raka.. Lite sorgligt men skönt!
Var bland annat inne på Cubus under min stadsvandring och bytte mina felsydda byxor till ett par förhoppningsvis raka! Då stod det två tjejer och kollade på hårfärg där och hade sååååå fel i vad de sa och valde. Jag ville bara gå fram och tillrättavisa och förklara hur det funkade, men det var någonting i mig som lät det vara och samtidigt tänkte.. de får skylla sig själv som inte frågar eller går till någon som kan.
nEfter det hälsade jag på (läs: störde) Annie ine på Glitter. Hon var söt som vanligt och vi snackade av oss en sväng innan hon fick fortsätta jobba! Längesen man träffade girlsen. Eelin liksom.. vad gör du egentligen nu för tiden?!
Kvällen har gått åt isträning, matlagning, mättnad och tv-tittande.
Nu ska jag väl gå och lägga mig. Imorgon är det lördag och då ska vi slinga systers gula hår och färga moder jords utväxt - Spännande!

Hittade en rolig sida idag förresten som hade mitt namn som namn!
www.ialam.org var hemsidan.. handlar tydligen om akupunktur - man lär sig något nytt varje dag!
ia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0