Jobb, butiksjobb, matlagningsjobb.. och en ny tröja!

Första dagen på jobbet i måndags och det gick jättebra! Det var roktigt kul till och med och tiden bara susade förbi. Jag hoppas folket inte var alltför trötta på min smått förvirrade approach samt min okunskap om sortiment osv. Man kan ju alltid hoppas att det inte var en enda människa som förstod att det var min första dag ;)

Jakten på frisörjobb fortsätter dock.. Inget nytt att berätta där än dock.

Butiken är nu flyttad till tredje våningen här i huset. Blev jättefint och bara två dagar gav oss jättebra försäljningssiffror. Så jag tror detta blir positivt för merförsäljningen! Idag har jag sålt ett par skridskor och snart (i vilken sekund som helst) kommer nästa lilla isprinsessa och ska kika på saker där uppe. Mysigt :)

Köpte en mysig och lagom dyr tröja idag på Gina Tricot.
Har inte bestämt mig om jag vill behålla den dock..

Såhär ser den ut i alla fall!

Well, we'll see!
Nu måste jag kila!
Idag har jag gjort köttfärsfrestelse till min söta man som jobbar sin första dag på Grand Deli idag :)
Duktig ponke ska få gotte mat tyckte jag - hoppas han blir glad!

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0