Ursäkta röran - vi flyttar in!

Idag är det fortsatt uppackning som gäller. Ska även lägga en sista strykning i sovrummet.
Äntligen är vi snart klara där uppe så vi kan börja flytta upp saker från nedervåningen.
För tillfället ser det ut som ett bombnedslag och ändå är de kartonger som kan packas upp redan uppackade.

Idag har jag varit ute på jobbjakt igen.. Det är förfärligt svårt att hitta nån som kan ta sig an mig!
Hiskeligt tråkigt enligt mig, eftersom jag VERKLIGEN vill ha ett jobb!! Det är öken att inte få klippa, färga.. ja till coh med rulla permanent!! Vi får väl se vad det blir av det här.
Just nu är jag i alla fall i akut behov av pengar. Det funkar inte att vara arbetslös och bo i hus..

Ikväll ska vi försöka flytta de sista lådorna från nationen bort till huset.
Sedan är det bara de stora grejerna kvar, som soffa, garderober, lite stolar och sådär.

Nej! Nu är det dags för målning!

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0