Nattugglan talar

Sitter i soffan och har precis vikt två IKEA-säckar med all tvätt vi haft med oss till Spanien som nu måste bli nerpackad igen inför Gotlandsresan. Ikväll var vi borta hos X och P som haft företaget vi ska driva (www.gofigureskating.se) mot att vi får hyra vårt nya hus(!!!!) så billigt. De visade oss hur allting fungerar med datorprogram, redovisning osv. och det känns superbra. Nu känns det som att vi skulle kunna börja så smått. Det är dock semesterstängt fram till den 12:e.

Nethe har stukat foten på Tyringelägret och behöver åka hem.. Därför får mamma åka ner och hämta henne - guldläge för oss som slipper betala tågbiljett till Karlskrona. Så mamma och Nethe kommer hit imorgon kväll och käkar tillsammans med mig och Fredrik efter att han har slutat jobbet. Sen åker vi upp till Karlskrona och är där hela helgen fram till måndag när det bär av till Gotland.

Nu ska jag strax gå och lägga mig i sängen bredvid min sovande prins och drömma ikapp med honom, men först tandborstning!

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0