Flyttfåglar

Eftersom det går väldigt (läs: J*vligt) trögt med jobb just nu får man ju underhålla sig med annat!
Hela förra veckan har ägnats åt flytt och vi fortsätter denna veckans också.
Från våra 30-40kvm i studentkorridor flyger vi (på små rosa moln) nu mot ett 160kvm hus mitt i city! (WOHO!)
Idag har jag målat sista strykningen med färg i vardagsrummet och ska nu bort till Lunds för att köra en sista stortvätt där borta och städa och packa runt lite i lägenheten. I eftermiddag/kväll ska jag in till butiken och sälja skridskor och lite annat smått och gott. Riktigt roligt faktiskt måste jag säga!

Nu måste jag springa, så jag inte missar tvättiden!!
Kanske hinner knäppa några foton på hus osv sedan så ni kan få se hur det ser ut! :)

ia


Här ska vi bo tillsvidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0