Sunkbunk

Jag känner mig så himla dålig. Mest för att jag är så dålig och opepp på att träna.
Pengarna räcker inte till ett gymkort på Gerda. Vet inte om det hade hjälpt för att få mig mer motiverad, men ändå.
Det är ju så sjuuuukt tråkigt att springa. Visst man kan springa med någon annan, men det gillar jag inte riktigt..
Varannan dag hade varit bra i alla fall.. får la se när jag har kommit så långt med min motivation. Blä!

Idag har vi bara jobbat med våra kort afton-frisyrer i skolan hela dagen..
Det blir lite segt när man gör det hela dagen eftersom det är rätt mycket väntan på att det ska torka i spolarna osv.
Sen är det inte så kul heller tycker jag, men det är en annan femma!
Imorgon ska jag förhoppningsvis få klippa i alla fall. Gött!
Jag ska också till ishallen och ha träning med gruppen som jag ska få ta under våren. Ska blir riktigt kul att bli "fast" igen faktiskt, även om det bara gäller en timme i veckan. Jag är åtminstone ensam tränare för gruppen, vilket är sjukt skönt. Gillar att ha all kontroll själv, både över lektionen och över barnens utveckling och teknik. Sedan är det en grupp som är i eller är på väg till tävlingsstadiet, vilket gör saker och ting mer spännande och jag slipper slåss med styrelse och huvudtränare om sånt.


If Figure Skating Were Easy It Would Be Called Hockey!


Jaja, slutpratat om konståkning.
Nu ska jag hitta nån bok i hyllan att läsa några kapitel i innan det är sovdags!

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0