Alla hjärtans dag

Tiden rusar fortfarande förbi snabbare än ett X2000-tåg och snön ligger fortfarande vit på taken.
Denna veckan har varit väldigt hektisk och jag har stressat lite för mycket.
Mycket skulle hinnas med med skola, ishall med tränigar, klippningar hemma, inköp av mat till lördagens café, förmannaresa, café och duggainlämning på distanskursen..
Cafét gick för övrigt över förväntningarna, förutom att jag gick ett par kronor över budgeten för att köpa kärlekste.
Allting är dock avklarat och är nu historia. Vilket känns grymt skönt.
Idag har jag och Fredrik haft en mysmorgon och sedan spenderat dagen med städning och rensning/genomgång av all skit som ligger gömd i hyllor och vrår.. (Typ gamla papper som man sparat sen tiden på Malmö högskola osv..)
Ikväll är det dags för tvättning också, så snart är hela hemmet helt rent och fint!
Efter det ska vi bara ta det lugnt och slappa inför morgondagen då en ny vecka startar.
Kanske blir det en titt på OS också. De visar paråkningens korta program på SVT1 kl. 00.00.

Jag har också tagit mig ett par minuters tid för att föra över bilderna från mobilen på min kort afton.
Här är hon:




ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0