På bättringsvägen

Slutet av förra veckan spenderade jag dagarna snörvlandes och hostandes. En del sömnlösa nätter med hostningar fanns, men nu mår jag bättre och får sova mer.

Idag fick vi tillbaka våra prov. Jag fick VG och bästa resultat i klassen fick Frida som bara hade två poäng ifrån maxpoängen!

Imorgon åker vi till Köpenhamn och kollar lite och ska fota folk med balla stilar och frisyrer! Ska bli jättekul verkligen.
Hoppas jag hamnar med några roliga bara!
I övrigt är detta sista "rullveckan" och på fredag har vi prov i att rulla ett helt dockhuvud med permanentspolar på max en timme! Det är inte det lättaste ska jag säga - för de har så jäklans tjockt/mycket hår!
Men det är bara kämpa på och öva nu innan så jag är redo!

Nu ska jag gå och sova en sväng hade jag tänkt mig!

ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0