Nils Karlsson

Idag hade vi prov i skolan.. var lättare än jag trodde, men det kan också ha gått hur som helst. Håll tummarna!
I eftermiddag har dag dammsugit och dammtorkat. Efter det följde vi med Christian till Mio i Malmö där han skulle köpa stolar. Till min glada förvåning låg det en panduro-outlet precis bredvid!! Så jag gick dit istället och hade kul.. och ikväll har vi ätit god middag tillsammans alla tre. Nu är det Desperate Housewives!
Här kommer bilden jag lovade från helgen (speciellt till min lilla mamma) och en bild på Fredrik när han är speciellt snygg.. ;)




Bild från fredagens tjänstemannafest med Astrid Lindgren-tema
Nils Karlsson pyssling; skitig och allt! :)



Fredrik som Stig-Helmer i hälsoresan! (Mkt snygga gurkor.. haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0